webhostworks webhostworks .

webhostworks

اسمارت‌فون‌ها

سامسونگ البته در حال كار بر روي سيستم‌عامل Tizen است تا شايد موفقيتي را كه هيچ‌گاه نتوانست با بادا تجربه كند را بدست آورد. همچنين سامسونگ كماكان به توليد ويندوزفون‌ها نيز رغبت دارد و نمي‌خواهد به صورت كامل به اندرويد وابسته باشد. جاستين دنيسن مدير بخش استراتژي سامسونگ مي گويد: “ما اكوسيستم را در اختيار نداريم زيرا هنوز تصميم به نوآوري و ابداع در اين زمينه نگرفته ايم؛ جايي كه فعلاً قصد نوآوري داريم توليد بهترين پكيج ممكن براي مصرف‌كنندگان است.” البته سامسونگ آن‌چنان هم بيكار ننشسته و به سختي تلاش مي‌كند سرويس‌هاي خود را بر روي پلتفرم اندرويد جابيندازد. از جمله اين سرويس‌ها مي‌توان به فروشگاه اپليكيشن SamsungApps، فروشگاه آهنگ Music Hub و اپليكيشن چت ChatON اشاره كرد. براي تقويت بخش نرم‌افزاري سامسونگ، حالا اين شركت تصميم گرفته تا جاي پاي خود را در دره سيليكون نيز تقويت كند؛ در ماه دسامبر سال گذشته ميلادي سامسونگ اعلام كرد كه قصد دارد ساختمان‌هايي در پالو آلتو و سن جوزه براي پيشبرد اهداف نرم‌افزاري خود تأسيس كند.

از آنجايي كه سامسونگ به جز اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها توليدات گسترده‌اي نظير تلويزيون‌ها، سينماهاي خانگي، يخچال‌ها، ماشين‌هاي لباسشويي و بسياري لوازم خانگي ديگر دارد تصور كنيد كه سامسونگ سيستم‌عامل خودش را راه‌اندازي كند. بدين ترتيب مي‌توان مطمئن بود كه با هماهنگي نرم‌افزار و سخت‌افزار تجربه بهتري را از محصولات سامسونگ ببينيم به علاوه اين‌كه با يك سيستم‌عامل متحد مي‌توانيد يك خانه سامسونگي كاملاً خودكار داشته باشيد! البته مشخص نيست كه يك سيستم‌عامل جديد در ميان سيستم‌عامل‌هاي محبوبي مانند iOS، اندرويد و ويندوزفون و همچنين سيستم‌عامل‌هاي نوپاي بلك‌بري ۱۰، اوبونتو موبايل، تايزن و … چگونه عمل خواهد كرد.

به نظر مي‌رسد فعلاً سامسونگ تمركز خود را بر روي عرضه گلكسي اس ۴، تبلت نوت جديد ۸ اينچي و پس از آن گلكسي نوت ۳ و تبلت ده اينچي نوت جديدش با پردازنده جديد Exynos Octa معطوف كرده است و بايد كماكان منتظر تبليغات ضداپلي اين شركت و البته فروش ركوردشكن هرساله‌ي محصولاتش باشيم.

بسياري از مردم تصور مي‌كنند كه براي موفقيت در زندگي به شرايط خاصي (مثل پول، امكانات، پشتوانه و …) نياز دارند. اما نگاهي به زندگي افراد موفق نشان مي‌دهد كه بسياري از آنها نه پولدار بوده‌اند و نه ويژگي‌هاي خاصي داشته‌اند. آنها فقط راز و رمزهاي موفقيت را درك كرده‌اند و در زندگي به كار بسته‌اند. آيا مي‌دانيد راز موفقيت انسان هاي بزرگ چيست؟ اگر شما نيز مي‌خواهيد در زندگي فرد موفقي باشيد، ۷ راز افراد موفق را كه در اين مطلب آمده است بخوانيد و سعي كنيد به تدريج تغييراتي در زندگي خود به وجود آوريد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۲:۵۲ توسط:webhostworks موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :